Prije odlaska na grupnu mobilnost učenika u Španjolsku, u grad Valenciju, uspješno su dovršene sve pripremne aktivnosti u sklopu Erasmus+ projekta „Bez fizike nema glazbe“.

Nastavnica geografije Goranka Marković predstavila je geografske, gospodarske i kulturne značajke Španjolske te posebnosti grada Valencije. Učenici su se upoznali s regijom u kojoj će se projekt provoditi, njezinim prirodnim i urbanim obilježjima, prometnom povezanošću te kulturnim znamenitostima koje će posjetiti. Time su stekli bolji uvid u prostorni kontekst projekta i svakodnevni život lokalnog stanovništva.

S nastavnicom engleskoga i španjolskoga jezika, Mihaelom Morduš, učenici su radili na izražavanju mišljenja, argumentaciji i interkulturalnoj komunikaciji. Uvježbavali su specifične izraze povezane s temom projekta te ponovili osnovne fraze potrebne za snalaženje u svakodnevnim situacijama – pozdravljanje, predstavljanje, orijentaciju u gradu i naručivanje hrane na španjolskom jeziku. Jezične radionice bile su usmjerene na komunikaciju, kulturu ophođenja i snalaženje u međunarodnom okruženju.

Pedagoginja Jelena Narančić zaključila je pripreme pedagoškim dijelom usmjerenim na organizaciju slobodnog vremena, poštivanje pravila ponašanja u domu domaćina, planirane i dogovorene aktivnosti te učinkovitu komunikaciju s nastavnicima i vršnjacima.

Zajedno, ove su pripreme učenicima omogućile dublje razumijevanje teme projekta, razvile njihove jezične i interkulturalne kompetencije te ih osnažile za aktivno i samouvjereno sudjelovanje u projektu „Bez fizike nema glazbe“.