DiZel – logo projekta

Učenici fakultativne nastave iz informatike (Računalni dizajn) izrađivali su logo projekta koristeći besplatne alate (PowerPoint, Canva, GIMP). Svi radovi su objavljeni na poveznici Provođenjem ankete među učenicima i nastavnicima izabran je logo projekta. Iz priloženog grafikona vidljivo je da je nekoliko prijedloga privuklo pažnju anketiranih. Najveći broj glasova osvojio je logo koji na jednostavan i jasan način opisuje projekt. Predloženi Opširnije

DiZel (razvoj Digitalnih i Zelenih vještine)

Bez digitalnih vještina ne možemo zamisliti svakodnevni život kao niti zanimanja današnjice i zanimanja budućnosti. U posljednje vrijeme sve više se govori o zelenim vještinama, a pojavljuju se nova ”zelena” zanimanja. Ove dvije vrste vještina u našem projektu povezuju briga o okolišu i kreativnost. Digitalne vještine kojima ćemo se baviti odnose se na 3D projektiranje i 3D print. 3D ispis Opširnije

Pozdravi iz Prve

Polaznici fakultativne nastave Računalni dizajn izradili su multimedijske razglednice škole. Na linku https://youtu.be/JOHcdqSRYBw  možete pogledati sve razglednice u obliku videozapisa (za sad bez zvuka). Virtualnu izložbu multimedijskih razglednica pogledajte na linku   U nastavku pogledajte početne ekrane razglednica.  

Projekt Sinergija

Projekt Sinergija u I. gimnaziji provodi se u sklopu fakultativnog predmeta Poduzetništvo u suradnji s udrugom Sunce, a teme koje se obrađuju kroz predavanja vezane su uz održivi razvoj i poduzetništvo, društveno odgovorno poduzetništvo i slično. Maria Tomić Preiner, dipl. psihologinja i dipl. socijalna radnica napisala je zanimljiv članak o iskorištavanju dječjeg rada koji je nastao u sklopu projekta a Opširnije

PROVEDBA ISTRAŽIVANJA U I. GIMNAZIJI

Početkom nove školske godine I. gimnazija je sudjelovala u istraživanju pod nazivom “Odrednice i ishodi osjetljivosti na odbijanje tijekom tranzicije u srednju školu” autorice Maje Anđelinović, mag. psych. U istraživanju sudjeluju učenici i učenice prvih razreda, te roditelji učenika. Cilj istraživanja je ispitati socijalnu i emocionalnu prilagodbu učenika u razdoblju tranzicije u srednju školu te na temelju rezultata istraživanja, planirati nove Opširnije