Vodeni ksilofon – dijeljenje primjera dobre prakse
Nastavni listić možete preuzeti ovdje. Video materijal možete pogledati ovdje.
Nastavni listić možete preuzeti ovdje. Video materijal možete pogledati ovdje.
Na natjecanjima iz pojedinih predmeta učenici osim osobnih podataka (ime i prezime) često zapisuju zaporke (lozinke) koje sami odabiru. Na taj način osigurava se da samo vlasnici zaporke znaju kako su riješili test i koji rezultat su postigli. Međutim, što ako je učenik jako dobro riješio test i želi da svi znaju da se on krije iza pojedine lozinke. Kako Opširnije
LEKCIJA 10(A) – FRANCUSKA REVOLUCIJA, 1789-1791 LEKCIJA 10 (A) – PITANJA I CILJEVI UČENJA LEKCIJA 10(B) – FRANCUSKA REVOLUCIJA, 1792-1795 LEKCIJA 10 (B) – PITANJA I CILJEVI UČENJA LEKCIJA 11 – NAPOLEON BONAPARTE
LEKCIJA 08 – HRVATSKA U RANOM SREDNJEM VIJEKU LEKCIJA 09 – HRVATSKA U DOBA KRALJEVA LEKCIJA 10 – VRHUNAC HRVATSKOG KRALJEVSTVA U XI STOLJECU LEKCIJA 11 – EUROPSKI GOSPODARSKI UZLET
LEKCIJA 09 – TEMELJI GRCKE CIVILIZACIJE.docx LEKCIJA 09 – PITANJA I CILJEVI UČENJA LEKCIJA 10 – GRČKI POLISI – SPARTA I ATENA LEKCIJA 11 – KLASICNA GRCKA